Як вигідно розмістити рекламу в інтернеті

0

Підготував: студент групи РПЗ-2

Гайдар Андрій

Авторитетні видання віддають перевагу рекламі в інтернеті і це не дивно. Перш ніж журнал або газета з’являються в друкованому варіанті, вони публікують свої матеріали в мережі. Хочете залучити покупців і збільшити свої продажі обов’язково скористайтеся рекламою в інтернеті.

Інтернет це величезна аудиторія, де люди перебувають в пошуках інформації. Компанія, яка бажає заявити про себе і залучити потенційних клієнтів спочатку розміщує інформацію в мережі. За статистичними даними близько 75% жителів СНД користуються інтернетом. Основна маса успішні люди, молодь з високими купівельними здібностями. Головні переваги просування продукту полягають в доступності, низькій ціні і високою ефективністю. Розглянемо основні види реклами в мережі.

Медійна або банерна реклама

Такий вид реклами можна назвати аналогом реклами в ЗМІ та друкованих виданнях. Якщо у вас поки немає власного сайту, але якісний продукт або ви робите послуги, то залучайте клієнтів через банерну рекламу. Для цього потрібно підібрати веб-ресурс з високою відвідуваністю, бажано від 1 тисячі чоловік на добу. У нижній частині сайту ви знайдете лічильник відвідуваності, де можна подивитися, скільки чоловік відвідали сайт сьогодні, за тиждень і місяць.

Наприклад, ви продаєте будівельні матеріали або надаєте послуги з ремонту, значить, вам потрібно шукати сайти з будівництва. Напишіть лист власникам ресурсу, і вони із задоволенням погодяться на розміщення вашого банера за відповідну плату. Будівельної компанії «Мортон» істотно вдалося збільшити продаж своїх об’єктів за рахунок розміщення реклами на сторонніх ресурсах. Приклади банерної реклами можна зустріти практично на кожному сайті.

банерна реклама

У правом частині сайту ви бачите яскравий приклад банерної реклами.

Відео-ролики майданчик YouTube

На YouTube щодня заходять мільйони людей і це відмінна можливість голосно заявити про себе і свій продукт. Величезна кількість людей зможуть побачити вашу рекламу, а частина з них стануть вашими клієнтами. Міжнародна корпорація MarketingProfs провела дослідження, довівши, що успіх рекламної компанії на 82% залежить від красивого і привабливого ролика. Відео це найефективніший спосіб залучити потенційного клієнта.

Для розміщення свого товару і показу реклами зв’яжіться з власниками відео-хостингу. Гарантовано, ваша послуга або товар матимуть успіх у покупців. У цьому прикладі компанія домоглася успіху, розмістивши свою пропозицію на You Tube, знявши свій ролик про засіб для полоскання рота. Користувач натискає на певну категорію їжі і переглядає відео, де люди переодягнені у форму зубів відбиваються від загроз. Після випущеного ролика компанії JWT London вдалося в 4 рази збільшити продаж своєї продукції. контекстна реклама

Контекстна реклама має на увазі під собою розміщення графічних і текстових блоків у видачі пошукових систем, а також на авторитетних інтернет майданчиках. Ефективність полягає в тому, що ваш товар переглянуть саме зацікавлені люди, які використовують пошукову систему. Найяскравіший приклад Яндекс Директ. Оголошення з’являється в той момент, коли людина вводить ключові слова в пошуковій системі. Яндекс робот здійснює аналіз і видає людині рекламу, який шукав подібний продукт. Ви можете витратити від 300 рублів і побачити ефект.

Наприклад, людина хоче купити айфон, набирає назву в пошуковій системі. Через час у нього постійно буде показуватися реклама з назвою вашого продукту, це в тому випадку, якщо ви займаєтеся продажами айфонів. Прорекламувати можна будь-який товар, основне полягає в тому, що ваша реклама буде спрямована на конкретну, зацікавлену аудиторію. поштові розсилки

Головна перевага такого варіанту залучення клієнтів це відправлення листів зацікавленим людям. Що робити, якщо у вас немає свого списку клієнтів, і буде потрібно багато часу, щоб зібрати базу передплатників. Скористайтеся спеціальними сервісами, такимияк Smartresponder. Тут ви знайдете авторів, у яких величезна база передплатників в кілька тисяч чоловік в певній тематиці. Люди вже підписалися на розсилку листів, а значить, зацікавлені в продукті. Наприклад, ви продаєте косметику від провідної компанії.

Знайдіть людину, яка володіє базою передплатників, і запропонуйте йому співпрацю. Всього через кілька хвилин ваш лист буде відправлено декільком тисячам потенційних клієнтів з вашими контактними даними. Заздалегідь продумайте заголовок і текст листа, який повинен бути коротким, чіпляють і ємним. Статистика показує, що відгук становить від 3 до 30%.

Соціальні мережі

Головне достоїнство не вимагає практично ніяких витрат. Вам слід створити групу, першими учасниками якої будуть ваші знайомі і друзі, а може, саме вони і стануть вашими клієнтами. Складність полягає в тому, що за групою потрібно щодня стежити, писати цікаві статті, додавати фото і відео. Намагайтеся регулярно додавати нову, і свіжу інформацію, яка буде залучати людей. Наприклад, ви створили курс як швидко вивчити англійську. Створіть групу з відповідною назвою і залучайте зацікавлених користувачів. При правильному підході успіх гарантований. Якщо ви надаєте послуги, додавайте своє оголошення в тематичні співтовариства і форуми. Наприклад, ви відмінно робите ремонт в квартирі, відвідайте спільноти з тематикою будівництва і запропонуйте свої послуги.

Дошка оголошень

Дошки оголошень. Знайдіть популярні дошки оголошень, які краще підходять до вашої тематики. Ви зможете збільшити ймовірність, розмістивши, свою пропозицію відразу на декількох дошках оголошень.

Складіть гарний привертає заголовок, опишіть всі достоїнства вашого товару або послуги і залиште всі можливі контакти. Оголошення складаються за стандартною схемою: «пошукові запити вигоди дії». За додаткову плату ви можете написати оголошення відразу на 25 дошках. Ціна варіює в межах від 100 до 300 рублів. Де розмістити рекламу в інтернеті?

Ефективність реклами в інтернеті доведена численними користувачами, яким вдалося реалізувати продукцію за допомогою реклами. Для отримання максимального прибутку рекомендується використовувати відразу кілька варіантів, комбінуйте, пробуйте і ви обов’язково знайдете те, що найбільше вам підходить. Наприклад, можна розмістити кілька оголошень, написати і розіслати лист через спеціалізований сервіс і замовити банерну рекламу. Банерна реклама приваблює своєю барвистою, заманює картинкою і коротким текстом.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'