Розробляти програми для iOS виявилося вигідніше

0

Підготував студент групи РПЗ-3 Лилик Олег

Коли мова заходить про розробку мобільних додатків, перед розробниками постає серйозне питання: який магазин вибрати для просування своєї гри або програми?

Що краще – поширювати додаток в App Store або Google Play? Благо сервіси статистики, які постійно діляться з нами цікавою інформацією, здатні на все це відповісти.

Аналітична компанія App Annie підрахувала, скільки сумарно було завантажень додатків з App Store і Google Play в першому кварталі 2016 року, а також навела деякі факти про доходи, отриманих в обох магазинах за вищезгаданий період. Результати можуть сильно вас здивувати.

1

Google Play в два рази обходить App Store за кількістю завантажених додатків – як відзначають експерти, багато в чому це відбувається через високу частку Android на світовому ринку смартфонів і великої кількості пристроїв. Ось тільки коли мова заходить про доходи, тут магазин додатків Apple залишає свого конкурента далеко позаду: розробники в App Store отримують майже в два рази більше доходу, ніж творці програм для Google Play.

Дані App Annie охоплюють не тільки США і довколишні країни, а й увесь інший світ, так що робіть відповідні висновки. Якщо хочете набрати аудиторію – вперед в Google Play, заробити – в App Store.

Втім, набір для користувача бази в магазині додатків Google також залишається під питанням, адже в Google Play дуже складно зробити так, щоб ваше додаток помітили. Причина – різноманітність ігор і програм та відсутність нормальної модерації додатків перед їх потраплянням в магазин.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'