МКПП vs АКПП

0

Підготував: студент групи РПЗ-4, Домерецький Сергій

Автомобільна коробка передач – це один з основних вузлів в автомобілі.
Його призначення полягає в тому щоб змінити та передати обертовий момент від двигуна до карданного валу. Також коробка переключення передач може включати задню передачу завдяки якій автомобіль рухається назад.
Загалом коробки передач поділяються на Механічні Коробки Переключення Передач(МКПП) та Автоматичні Коробки Переключення Передач(АКПП).
МКПП – це та яку більшість із нас звикла бачити в себе в автомобілі. Вона є найбільш надійною і найменш вибагливою в обслуговуванні.
Тепер поговорим про АКПП. Вони теж поділяються на декілька видів, таких як: Роботизована коробка переключення передач і Варіатор.
Тепер більш детально про кожну з них
Роботизована коробка переключення передач(а в народі просто робот) – це автоматизована механіка, тобто за основу взята механічна коробка передач в якій було автоматизовано функції перемикання передач і функцію вимкнення щеплення.
До речі зараз роботи мають функцію подвійного щеплення, завдяки якому вони передають крутящий момент від двигуна без затримок і без втрати потужності двигуна. Суть їхньої роботи така: Два щеплення працюють постійно, одне створене ля парних передач, а інше для непарних.
Варіатор.
Ця коробка передач є безступінчастою. Її перевагами є те що що зміна передаточного числа відбувається дуже плавно і не відчутно для водія та пасажирів. Якщо подивитися з іншого боку то недостатком такої конструкції є те що вона має значні обмеження по велечині передачі крутящого моменту та в багатьох випадка конструкція є не надто надійною. Зазвичай вони встановлюються на автомобілі японських брендів.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'