Цього року тренди веб-дизайну інші

0

Автор: Шинкарчин Христина, студентка групи РПЗ-3

Щороку тренди веб-дизайну змінюються, а значить і винахідливість веб-дизайнерів також. Це призводить до змін у стандартах: ідеї перетворюються у тенденції, а тенденції у стандарти.

Тренди які будуть перерахованими нище вже стають звичайним явищем. Сайти, які не використовують ці елементи, будуть поступово відходити на другий план у цьому році.

Дивлячись на 2014, можна відзначити деякі вражаючі тенденції, що з’явилися у веб-дизайні: платформи для проектування «без коду», паралакс, односторінкові веб-сайти та багато іншого.

Багато тенденції в дизайні швидкоплинні, деякі з них є природною еволюцією даної галузі. Тенденції, які  будуть процвітати протягом 2015 року:.

Гнучка типографіка

1. Гнучка типографіка

Акцент на контенті грає роль вираженою спробою представити слово згідно з країнами друкарськими принципами.

Реальність така, що типографіка в Інтернеті дуже відрізняється від друкованої, і в 2015 році ми, нарешті, позбавимося від останніх старомодних повір’їв, з яких текст досі виглядає занадто маленьким і тісним на більшості сайтів.

В цьому немає нічого нового: хоч концепція і обговорюється з 2006 року, але дизайн-ком’юніті не поспішає пристосовуватися. Важко розлучатися з принципами, якими керуєшся в дизайні вже багато років.

Є три основних аспекти, які впливають на сприйняття тексту на веб-сайті:

  1. Розмір
  2. Ширина стовпця
  3. Висота рядка

Дослідження неодноразово показували, що великі розміри шрифту сприяють більш легкому читання в Інтернеті. Дизайнери вже приступили до реалізації гнучкої типографіки спільно з чуйними зображеннями і структурами у їх роботах. Для тексту необхідно завжди виглядати найкращим чином, незалежно від платформи.

Автоматизація верстки

2. Автоматизація верстки

У веб-розробці завжди існував певний поділ праці: дизайнери корпіли над зовнішнім виглядом, а кодери домагалися, щоб все працювало. Але процес цей змінюється, так як інструменти для веб-дизайну стають розумнішими, функциональнее і амбітніші.

Сьогодні дизайнери можуть створювати сайти, не написавши жодного рядка коду, користуючись тим же потужним функціоналом їх графічних програм і отримуючи W3C-дійсний, чистий код.

Це знаменує зміну парадигми, завдяки чому знижується поріг входження для дизайнерів, які тепер мають зручні рішення для розробки і впровадження сучасних, професійних веб-сайтів для своїх клієнтів.

Поки вони зосереджені на якості їх дизайну, алгоритми, які стоять за обраною платформою, удосконалюються, щоб переконатися, щоб ця робота була як і раніше актуальна. Зрозуміло, потреба в веб-програмістів буде завжди, але область їх відповідальності поступово відходить від фронт-енд розробки.

Чуйний дизайн

3. Чуйний дизайн

Ще кілька років тому сайт був «чуйним», якщо він просто працював на десктопах, планшетах і смартфонах. З появою смарт-годин, телевізорів та інших технологічних пристроїв, визначення поняття «чуйність» різко розширилася і продовжує розширюватися.

Кожна платформа має свої унікальні вимоги. У планшетів і смартфонів дуже схожі системи взаємодії, і головним для них став підбір відповідного розміру контенту і проста навігація.

Однак для смарт-годин, наприклад, навіть навігаційна система повинна бути повністю переглянута, щоб підлаштуватися під те, як ми використовуємо пристрій. Для них вже не підійде дизайн, орієнтований на смартфони, а сайт оптимізований для настільних ПК не обов’язково буде коректно працювати на смарт ТВ.

Для пошуків вирішення цих нових проблем буде потрібно якийсь час, але до кінця 2015 року величезний вибір різних смарт-пристроїв змусить веб дизайнерів адаптувати свої методи.

Плоский дизайн заповнить кожен піксель

4. Плоский дизайн заповнить кожен піксель

З’явившись в деяких галузях індустрії в таких гігантів як Microsoft, Google і Apple, тренд плоского дизайну знаходиться на піку популярності.

Хоча суперечки про проблеми з плоским дизайном в області користувальницьких інтерфейсів не вщухають, загальна думка полягає в тому, що це підходящий метод для веб-дизайну.

Це пов’язано не тільки з тим, як ми користуємося контентом в Мережі, але і з самою веб технологією. Плоский дизайн підпорядковується принципам мінімалізму, що в свою чергу призводить до сайтів простим, впорядкованим, швидким і орієнтованим на зміст.

Такий підхід не тільки естетично привабливий, а також дуже практична, дозволяє відвідувачам взаємодіяти з утриманням та оцінювати його, ні на що не відволікаючись.

Великі зображення

5. Великі зображення

Більшим стає не тільки текст — зображення теж!

Колись було важливим обмежувати розмір зображень з-за обмеженої пропускної здатності мереж, але з плином часу ця проблема стає все менш і менш актуальною. В результаті великі зображення наповнили Інтернет.

У 2015 році зображення будуть в центрі уваги завдяки новим цікавим особливостям. Будуть з’являтися дивовижні методи для чуйного зміни розміру, вилучення основних кольорів для фону і оптимізації зображень для мінімального навантаження на сервер.

Крім того, основною тенденцією в 2015 році буде використання зображень як фону. Розмиття і різні фільтри дозволять текстом «плавати зверху» без шкоди для юзабіліті.

Поступово дизайнери звикають до того, що вони можуть використовувати величезні зображення в своїх проектах, а значить, можна очікувати, що такі малюнки будуть зустрічатися все частіше і частіше!

Анімація прокрутки, ефект паралакса і мікровзаємодії

6. Анімація прокрутки, ефект паралакса і мікровзаємодії

Мабуть, найбільш вражаючим трендом став ефект паралакса-скролінгу.

Ми стикаємося з ним всюди, навіть на великих сайтах деяких продуктів від Apple і Google. Результати говорять самі за себе: наявність паралакс-скролінгу може покращити сайт на цілих 70%!

Використання прокрутки замість кліків в якості методу навігації є блискучим рішенням з кількох причин. Потрібно менше часу на завантаження сторінки, і, що більш важливо, стало можливим плавно потрапляти з одного розділу в інший без дратівливих оновлення сторінок. Інформація надходить поступово.

У 2015 році варто очікувати, що ще більше дизайнерів зроблять крок назустріч паралаксу і будуть використовувати його в своїх роботах.

Світанок вебграфики

7. Світанок вебграфики

Як люди (отримує 70-90% інформації за допомогою зору), ми засвоюємо інформацію краще, коли вона представлена в графічному вигляді, що і призвело до популярності інфографіки. Інфографіка — простий спосіб передавати велику кількість інформації з високим ступенем засвоєння.

Виникла нова тенденція. Вебграфика! Як і інфографіка, вебграфика також передає великі обсяги інформації, але включає в себе інтерактивні елементи, які дозволяють користувачеві фізично взаємодіяти з інформацією. Вона візуально привабливішим інфографіки і значно збільшує ступінь засвоєння інформації користувачем.

У 2015 році дизайнери зрозуміють, що все більше клієнтів буде вимагати інтерактивну вебграфіку як невід’ємну частину персонального дизайну. Слід очікувати зростання популярності вебграфики та її затвердження в якості одного з основних компонентів сучасного веб-дизайну.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'