Як написати якісний контент для сайту

0

Сайт створюється заради контенту. Контент – це те, чим ви займаєтеся, ваша зброя в боротьбі за клієнтів і користувачів, ваша робота. Як робити контент самостійно і робити його добре, читайте у цій статті. Контент для сайту – це ваше все. Це зміст кожної сторінки, це ваше пропозицію, з якою ви виходите на ринок, ваші послуги і товари. Це ваші ідеї, заради яких ви вирішили зробити сайт самостійно.

Ви краще за інших знаєте, що хочете представити і запропонувати, тому замініть цілий штат фахівців з наповнення сайтів. Ніколи не пробували? Це скоріше плюс, ніж мінус. Вам не доведеться ганятися за оригінальністю, ви зможете створити унікальний контент, в якому буде менше штампів і загальних місць. Щоб не розгубитися, дотримуйтесь порад, які допоможуть заповнити хороший шаблон.

Домашня сторінка

Що і в якій кількості розташовувати на домашній сторінці? Тільки те, що повною мірою характеризує ваш сайт. Відвідувач повинен з перших секунд зрозуміти, куди він потрапив і що йому це дає.

Ваша головна сторінка – це назва та коротка характеристика діяльності. Про вас розкажуть логотип і яскравий заголовок, який буде складатися з декількох слів. Вам потрібно розповісти, чим ви займаєтеся, максимально конкретно.

“Все повинно бути викладено так просто, як тільки можливо, але не простіше.”

Альберт Ейнштейн

Фрази на сторінці, яку користувач побачить першою, повинні загальними словами говорити про вашу роботу. Тільки не використовуйте кліше і не беріть тексти з інших сайтів! Краще перерахувати ваші послуги, ніж докладно розмірковувати про переваги роботи з вами.

Коли відвідувач зрозумів, де він знаходиться, саме час пояснити, що він тут знайде. З цим завданням впорається продумане меню навігації, що привертає увагу і зрозуміле. А щоб підштовхнути відвідувача до переходу в кращі розділи, мотивуйте його за допомогою закликів до дії. Досить однієї-двох кнопок або написів, які пропонують подивитися каталог, дізнатися подробиці акції або вибрати покупку, щоб користувач зацікавився і зробив те, що потрібно вам.

Сторінки товарів і послуг

«Я щось чув про пошукової оптимізації. Щоб вас знайшли в інтернеті, потрібно написати сотню текстів з десятками ключових фраз у кожному, а для цього потрібен копірайтер і SEO-спеціаліст », – так вважають багато людей, яким давно пора завести сайт, але які бояться взятися за справу своїми силами.

Думати при заповненні сторінок, присвячених товарів або послуг, потрібно не про пошукові системи і законах просування сайту, а про відвідувачів. Оскільки пошукові системи навчилися розпізнавати корисний контент, змістовні тексти автоматично сподобаються пошуковим роботам.

“Не намагайтеся перехитрити пошукові машини – надійність і довіру цінуються в сфері пошукового маркетингу куди більше.”

Метт Каттс (Matt Cutts), інженер компанії Google

Підкресліть переваги представленого на сторінці продукту, при цьому дотримуйтеся правила про максимальній простоті. Цього для старту буде більш ніж достатньо.

Якщо ви зможете описати ваші товари та послуги, то, швидше за все, ключові слова виявляться в тексті самі собою. Потім ви зможете вивчити питання більш докладно і відредагувати тексти і заголовки, додавши в них низькочастотні запити, за якими простіше конкурувати з давно працюючими сайтами. Не переживайте, що ключових слів буде мало, зайве використання ключів тільки засмічує сторінку, і пошуковики можуть зовсім прибрати ваш сайт зі списку видачі по запитах.

І пам’ятайте, що на сторінках товарів дуже потрібні заклики до дій. Виділяйте кнопки кольором, вказуйте, що покупку потрібно зробити зараз, а головне – дякуйте за замовлення або дзвінок чарівним словом «спасибі».

Інформація про компанію

Якщо ви тільки з’явилися в інтернеті, цілком логічно, що у користувача виникне питання: «А хто це?». Відповідь на нього – зміст сторінки про компанію або про себе.

“Припиніть писати про все на світі. Багато брендів розпорошуються на безліч різних тем замість того, щоб сфокусуватися на одній основній, в якій вони можуть позиціонувати себе як експертів. Всім начхати на ваш «особливий підхід». Знайдіть свою нішу, сфокусуйтеся на ній, а потім сфокусуйтеся ще більше.”

Джо Пуліцці (Joe Pulizzi), видавець журналу Chief Content Officer

Фрази про «молодих і динамічно розвиваються компаніях» плавно перекочували з таких сторінок у анекдоти. Щоб не потрапити в такий анекдот, пишіть тільки про факти, які відображають вашу діяльність. Вам напевно є що сказати про улюблену справу.

Якщо ваш сайт присвячений послугам, то розкажіть про свою команду. Помістіть на сторінці фотографії співробітників і дайте їм можливість самим розповісти про себе.

Оформляйте сторінку про себе з любов’ю до своєї справи. Суцільний потік тексту читати не стануть, на відміну від добре структурованою, розділеної на абзаци і прикрашеної ілюстраціями сторінки.

Контакти

Дайте вашим відвідувачам зв’язатися з вами так, як зручно їм. Адреса (обов’язково повний, з індексом), телефон, email, контактна форма – це must-have. Для відправки повідомлень у соціальних мережах поставте кнопки. Якщо передбачається, що клієнтам доведеться до вас приїжджати, додайте карту. І в цьому ж розділі можете вказати час роботи, в яке з вами можна зв’язатися.

Контактна інформація може виступити інструментом мотивації. Організуйте акцію і дайте бонуси користувачам, які готові зв’язатися з вами прямо зараз. Так ви підвищите кількість звернень та відгуків.

Сторінка з контактами не повинна залишатися нудною. Це той розділ сайту, де ви можете додати творчості не в шкоду змісту. Нехай при погляді на ваші контакти користувачі радіють, хороші асоціації завжди вітаються.

Умови роботи

Ви щодня спілкуєтеся з вашими клієнтами, пояснюючи їм, як буде проходити ваша співпраця. Тепер зробіть це в письмовому вигляді, додавши до готової структурі шаблону. Іноді зручніше включити цю інформацію в розділ FAQ, про який мова піде нижче.

Комусь потрібно вказати умови доставки товарів, хтось опише терміни виконання робіт, комусь важливіше показати, що для кожного клієнта створюється своя система обслуговування.

Cоздание контенту для сайту: умови роботи

Якщо ви продаєте товари, а не послуги, обов’язково дайте відвідувачам можливість оцінити вартість покупки. Прайс-листи полегшують пошук і вашу роботу: до вас будуть звертатися тільки люди, готові співпрацювати за вказані гроші.

Питання

«ЧаВо» – це енциклопедія сайту. Розділ потрібний, якщо у вас багато інформації, розосередженої по різних розділах. Сюди ж відправляються важливі дані, для яких немає сенсу виділяти окрему сторінку, а не згадати неможливо. Наприклад, інформація про оплату та доставку.

“Пишіть речі, які варто було б прочитати, або робіть речі, про які варто було б написати.”

Бенджамін Франклін

Часто користувачам інтернет-магазинів простіше зайти в цей розділ і знайти в короткому путівнику по основних питаннях, що цікавить. Крім того, відповіді в «ЧаВо» містять багато тексту, і посилання з пошуковиків можуть призвести саме сюди.

Перелік запитань будуть доповнювати і самі користувачі, не лінуйтеся вносити оновлення в цей розділ.

Новини, розсилки і блог

Багато хто замислюється про те, що за допомогою блогу або новин зможуть залучити велику кількість відвідувачів. Це спрацює, якщо інформація у вашому блозі буде оновлюватися регулярно і якщо вона буде цікавою користувачам. Завжди давайте людям більше, ніж вони очікували отримати, і тоді ваша розсилка з новинами не відправиться в папку «Спам», а блог з’явиться в закладках.

Коли ви багато пишете про свою улюблену тему, рано чи пізно настає момент, коли ви застряєте і не можете придумати жодного нового інформаційного приводу для статті. Для таких випадків є кілька рецептів:

  1. Перегляньте свої старі новини і тексти, які ви писали більше півроку тому. Вийшли оновлення, змінилася ситуація, ви подивилися на питання з іншої точки зору – пишіть про це.
  2. Подивіться, про що пишуть конкуренти. Погодьтеся з їх думкою, додавши аргументи. Або створіть спростування.
  3. Розсуньте горизонти: спробуйте торкнутися суміжну тему.
  4. Використовуйте метод Шахерезади. Візьміться за розробку однієї великої проблеми, але розділіть її на кілька частин.
  5. Почитайте новини у своїй галузі і додайте до них свій коментар.
  6. Почитайте коментарі користувачів. Напевно вони задають вам цікаві запитання. Пошукайте відповіді на них.
  7. Створіть опитування або голосування серед користувачів, вони самі підкажуть, про що хотіли б дізнатися від вас.

Використовуйте більше форматів і способів передачі інформації. Відеозапису, красиві зображення, інфографіка, схеми та інші елементи оформлення – інструменти, які відрізняють хороший контент.

Підсумки

Коли вирішите додати інформацію, задайте питання: «Це допомагає моїм клієнтам вирішувати проблеми?». Якщо відповідь негативна або ви в ньому сумніваєтеся, чи не засмічуйте цим сайт.

“Контент – король.”

Білл Гейтс

Якщо ви ніяк не можете визначитися, де і який контент розташовувати, придивіться до готових шаблонів конструкторів сайтів.

Робота з шаблоном вирішує поширену серед новачків проблему: ми занадто багато думаємо про те, як сайт повинен виглядати, і занадто мало про те, що він в собі несе. У шаблонах Wix, наприклад, розподіл контенту вже передбачено для самих різних цілей і професій.

Хороший шаблон знімає з плечей турботи про зовнішній вигляд і структурі, ваше завдання – займатися улюбленою справою, тобто всім тим, що складе зміст сайту. Краще перечитайте кілька разів текст про компанію, виділіть час на опитування своїх клієнтів, а сайт зробити встигнете і за пару днів, коли буде все готово.

 


Share.

Comments:

Leave A Reply

'