Porsche 911R

0

Підготував: студент групи РПЗ-4, Домерецький Сергій

Порше надала нам, а точніше тим, хто може дозволити собі купити таку машину, нову модель – 911R.
Колись, в далекому 1967-му році, коли Порши офіційно називалися 911T і 911S (ні турбо це, це просто символ) і коли ще не було 911 RS хлопці з Зуффенхаузена показали машину по максимуму підготовлену до перегонів – полегшений 911 c символом R.
Пластик, відсутність радіо і таке інше, плюс 50 коней потужності у двигуна. Це історія. А сьогодні – Порше випускають то, що вони називають автомобіль для пуристів. Справжнісінький сучасний автомобіль для драйвера. Що в ньому – атмосферний двигун потужністю в 500 к.с., споряджений вага в 1370 кг (з повним баком і всіма іншими рідинами), широке використання композитів, за допомогою Кторов вдалося полегшити машину ще більше, ніж GT3 і GT3RS (обидві є ну дуже полегшеними варіантами звичайних Carrera). 911R легше ніж GT3RS на від 50-ти до 70-ти кг (дані коливаються, а офіційне особа в ролику нижче не уточнює, це -70 кг у порівнянні з GT3 або GT3RS). Тільки завдяки відсутності непростий коробки з двома дисками зчеплення, вдалося заощадити вагу – близько 22 кг. Карбонові крила, капот і багажник, магнієва дах, титановий випуск, навіть бічні стекла з пластика. Колісні диски з центральною гайкою і керамічні гальма – прямо від RS моделі. Мало того, творці примудрилися викинути близько 4,5 кг звукоізоляції, в порівнянні з RS. Покришки трохи вужче, ніж у RS, а також відсутній масивне заднє антикрило. Для того, що б на автобанах на швидкостях до 300 і вище машина трималася на дорозі, передня частина опрацьована так, що аеродинамічний нейтральна – не притискається і не відривається від поверхні. Зад, за рахунок акуратного дифузора, має мінімальний притиск. Баланс – ключове слово такого чистого “оперення”. Задні підрулюють колеса залишилися, але процес подруливания, а точніше його кути і алгоритми перероблені, для більш маневреного поведінки.
Якщо підбити підсумки – то це, як виражається глава творців – справжнісінький з усіх 911 що вони будували. Він свіжий, він чистий, він доставляє ті емоції, яких водії сучасних машин позбавлені.
Мої особисті думки – божевільний сексуальний агрегат. Це те, що я б купив, будь у мене стількигрошей, не думаючи ні секунди. Без музики, без усього. Просто чисте водіння.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'