New porsche 718 boxter

0

Підготував: студент групи РПЗ-4, Домерецький Сергій

Дизайн новенько Porsche Boxster – прояв самого диявола, який криється в дрібницях. Спочатку здається, що родстер всього-то підправили оптику та освіжили інтер’єр, але насправді від попереднього покоління залишилася тільки кришка моторного відсіку, матерчатий верх і вітрове скло – інші деталі створені заново. У той же час автомобіль залишився упізнаваним на сто відсотків – це все той же среднемоторний спортивний родстер з характерними обрисами, що і багато років тому.

Свій індекс 718 він отримав недарма: з піжонського родстера автомобіль перетворився в сучасний технологічний привіт з минулого. Бокстер – це спортива модель, що прийшла на зміну моделі Spyder в 1957 році і в різних модифікаціях досить непогано виступала в різних автомобільних змаганнях, в тому числі – в Формулі-1. Саме на неї дивилися дизайнери, створюючи силует нового “Бокстера” – наприклад, форму крил ліпили з оглядкою на модифікацію RS 60.
Так що, тепер Boxster – це реверанс у бік епохи “ревуть п’ятдесятих-шістдесятих”, естетики округлих аеродинамічних кузовів, рок-н-ролу і Джеймса Діна. Саме Джеймса згадували дизайнери, розповідаючи про зовнішність Boxsterа: Дін був гонщиком-аматором і любив марку Porsche. Загинув за рулем Порша550 спайдера – з вини хлопця на ім’я Дональда Торнспіда, який виїхав на своєму Форді Custom Tudor прямісінько перед автомобілем Діна.
Оновлення інтер’єру теж пройшли досить стримано, але зі смаком. Оновилася верхня частина передньої панелі, а за мультимедійну складову відповідає комунікаційний Porsche Communication який доступний в базовій комплектації.
У загальному і цілому нова моторна гамма – типовий епізод з глобальної ери переходу на малооб’ємні мотори. Кажуть, навіть 1,5-літровий турбомоторчика на який-небудь “п’ятірці” BMW має всі шанси на появу. Для тих, хто статус автомобіля оцінює в тому числі “горщиками” і літрами, це взаємовиключні параграфи. Однак “Бокстер” в цій ситуації виявився в вигіднішому становищі: легкому родстерові цфлком достатьньо навіть невеликого форсованого мотора. Отже, що ж ми маємо?

Замість двигунів об’ємом 2,7 і 3,4 літра для нього виділили дволітровий пакет оппозитного турбованого соку і його потужнішу 2,5-літрову версію. Потужність двигунів досягає 300 і 350 к.с. відповідно, тобто двигуни стали потужнішими на 35 к.с. Розгін до сотні у дволітровій версії з коробкою PDK і пакетом Sport Chrono займає 4,7 секунди (на 0,8 секунди швидше, ніж минулого базової версії). 2,5-літровий Boxster (ця модифікація отримала назву S) набирає першу сотню за 4,2 секунди. До речі, до оппозітним чотирьом циліндрах компанія Porsche вирішила повернутися вперше за 40 років – до цього останньою моделлю Porsche з такою конфігурацією двигуна був 912 Е.
Інженери Porsche запевняють, що опозитний мотор для легкого спортивного родстера – те, що потрібно: циліндри розміщені горизонтально відносно землі, і завдяки цьому ми оримаєм низький центр ваги. Крім того, краще врівноважуються сили інерції, що позначається на плавності роботи, а короткий колінвал дозволив зробити мотор дуже компактним.

Двигуни “Бокстера” відрізняються не тільки обсягом: системи турбонаддува у них тежє відмінними. У випадку з дешевшою комплектаціцєю говоримо про стандартну схему із простим турбонаддувом і перепускним клапаном, а ось на версії S вже застосовується нагнітач із змінною геометрією турбіни. Єдиним серійним автомобілем з бензиновим двигуном, що використав таку технологію, був старший Porsche 911 Turbo останнього покоління.
Завдяки змінній геометрії діапазон максимально ефективної роботи турбонаддуву помітно розширюється – на повну мотор працює і на низьких і на високиих оборотах.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'