iPhone – єдиний смартфон, який викликає емоції у користувачів

0

Автор: студент групи РПЗ-3, Горчаківський Назар

Минуло понад чотири роки після заяви глави маркетингового відділу Samsung про те, що корейський виробник доб’ється такого ж уваги громадськості до телефонів Galaxy, яке викликає у користувачів iPhone. Але сказати і зробити – зовсім різні речі, чи не так?

Здавалося, багато можна зробити, якщо якщо у тебе в розпорядженні цілий штат маркетологів і мільярди доларів на рекламу. Однак …

У той час рекламна кампанія Samsung переслідувала дві мети. По-перше, вона повинна була підвищити впізнаваність бренду. Вірите чи ні, але незважаючи на багатий досвід Samsung у виробництві електроніки, його назва не приходило в голову західного споживача, коли мова заходила про смартфонах.

По-друге, рекламна кампанія мала показати власників iPhone в образі ідіотів. У своїх роликах Samsung стверджувала, що всі ці дурні хіпстера користуються поганими пристроями тільки тому, що вони є у всіх інших.

Потрібно відзначити, що корейський виробник тоді вибрав ідеальний момент для атаки на Apple: iPhone став феноменом, у якого не було ніякої контркультури і Samsung початку продавлювати альтернативна думка в маси.

Створюючи пристрою Galaxy, корейці намагалися піксель-в-піксель скопіювати iPhone. Навіть гучний судовий розгляд між Apple і Samsung не завадило останнім злетіти на вершину ринку смартфонів. У 2015 році Samsung відвантажила партнерам 319,7 млн телефонів, що на 88 млн більше результату Apple за той же період.

1.iPhone – єдиний смартфон, який викликає емоції у користувачів

Минуло понад чотири роки після заяви глави маркетингового відділу Samsung про те, що корейський виробник доб’ється такого ж уваги громадськості до телефонів Galaxy, яке викликає у користувачів iPhone. Але сказати і зробити – зовсім різні речі, чи не так?

Здавалося, багато можна зробити, якщо якщо у тебе в розпорядженні цілий штат маркетологів і мільярди доларів на рекламу. Однак …

У той час рекламна кампанія Samsung переслідувала дві мети. По-перше, вона повинна була підвищити впізнаваність бренду. Вірите чи ні, але незважаючи на багатий досвід Samsung у виробництві електроніки, його назва не приходило в голову західного споживача, коли мова заходила про смартфонах.

По-друге, рекламна кампанія мала показати власників iPhone в образі ідіотів. У своїх роликах Samsung стверджувала, що всі ці дурні хіпстера користуються поганими пристроями тільки тому, що вони є у всіх інших.

Потрібно відзначити, що корейський виробник тоді вибрав ідеальний момент для атаки на Apple: iPhone став феноменом, у якого не було ніякої контркультури і Samsung початку продавлювати альтернативна думка в маси.

Створюючи пристрою Galaxy, корейці намагалися піксель-в-піксель скопіювати iPhone. Навіть гучний судовий розгляд між Apple і Samsung не завадило останнім злетіти на вершину ринку смартфонів. У 2015 році Samsung відвантажила партнерам 319,7 млн телефонів, що на 88 млн більше результату Apple за той же період.

Зростання продажів корейських пристроїв на сьогоднішній день сповільнюється скоріше не через невдалі моделей, а через зниження витрат на маркетинг. Топові смартфони Samsung більше не викликають емоції у користувачів. У 2011 році корейці демонстрували щось нове і свіже, а в 2015-му – смартфони, які для більшості покупців ледь відрізняються від пристроїв конкурентів.

Незважаючи на невелику динаміку зростання продажів смартфонів в кінці 2015 року, неможливо не помітити сплеск інтересу покупців до iPhone 6s. А в цьому році компанія покаже iPhone 7 з повністю оновленим дизайном, що викличе ще більший інтерес.

iPhone залишається єдиним смартфоном, до якого прикута увага публіки в глобальному масштабі. Безумовно, є виробники, які намагаються домогтися таких же результатів. Хороший приклад – китайська компанія Xiaomi, яка в буквальному сенсі копіює кожен рух купертіновцев. Але якщо брати до уваги абсолютно всіх гравців на мобільному ринку, тобто – Apple і всі інші.

Популярний ресурс про мобільні технології BGR встановив зв’язок між рівнем інтересу до продуктів і трафіком на сайті після публікації тих чи інших новин. Незважаючи на те, що ресурс пише про самих різних пристроях, переважна більшість цікавить iPhone 7. Його головний конкурент Galaxy S7 привернув навіть менше уваги, ніж Galaxy S5 кілька років тому.

Сьогодні настав важкий час для виходу в лідери мобільного ринку. Компаніям, які не вміють грамотно формувати інтерес до своїх пристроїв у публіки, не судилося перебувати на вершині. Еталоном в цій області залишається Apple. Ще півроку до презентації iPhone 7, але вже зараз користувачі з нетерпінням чекають новинку. Всім цікаво, що приготувала Apple на цей раз.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'