Цікаве про тетріс

0

Автор: Горчаківський Назар, студент групи РПЗ-2

Цю гру придумав програміст Олексій Пажитнов. Свою ідею він взяв з давньої головоломки “Пентаміно”, в якій з набору пласких деталей, які і являють собою різноманітні конфігурації з п’яти однакових квадратиків, треба було скласти різні фігури. Ця головоломка, розрахована на повільне вдумливе розв’язування, перетворилася на вельми динамічну комп’ютерну гру “на швидкість мислення”.

У грі Пажитнова в плоский прямокутник падають різноманітні фігурки з чотирьох квадратиків; звідси й назва “Тетрис” – від слова “тетра” – “чотири” грецькою. Гравець може обертати фігурку, поки вона летить, і зсувати її праворуч або ліворуч. Коли одна фігурка впала, з’являється інша. Завдання – скласти ці фігурки так, щоб заповнити горизонтальний ряд. Якщо гравцеві вдається це зробитти не залишивши в ряді пустих клітинок, увесь заповнений ряд зникає. Гра закінчується перемогою машини, коли весь прямокутник виявиться заповнений фігурками, а в горизонтальних рядах залишаться пусті квадратики, що унеможливлює зникнення рядів. “Перемога” для гравця – це нескінченна гра. Людина грає поки має терпіння, поки не помилиться.

“Тетріс” став однією з найпопулярніших комп’ютерних ігор. Аси цієї приставучої гри дослідили існування виграшної стратегії і з’ясувалося, що машина може “засипати” гравця навіть давши йому право вибирати ширину екрану і оголошуючи наперед свої ходи.


Share.

Comments:

Leave A Reply

'